Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2009 23:57 - BlizzCon 2009
Автор: ludpensioner Категория: Технологии   
Прочетен: 2890 Коментари: 0 Гласове:
0



 Съвсем наскоро (на 23 август, ако трябва да сме по-точни) свърши едно от най-големите събития във сферата на игралната индустрия, а именно BlizzCon.

image

Blizzard спечелиха мястото си на един от най-добрите игрални разработчици, благодарение на трите си вселени - Star Craft, War Craft и Diablo. Факт е, че за последните десетина години Майк Морхайм и компания не са създали заглавие, развиващо се в друга игрова вселена. Но съдейки по начина, по който Blizzard доразвиват наличните такива, правейки ги все по-комплексни и въвличащи сам по себе си говори за липсата на необходимост от нов франчайз. Да, вече се разработва продължение на Star Craft, Diablo става трилогия, а World of Warcraft получи трети експанжън, но пък глупави ли са Blizzard, да колят кокошките, носещи им златни яйца?
 Но нека видим какви са новините от тазгодишния BlizzCon.

 1. Обявено е трето разширение към World of Warcraft, носещо името Cataclysm.

image

Добавени са две нови играеми раси - Гоблини за Ордата и Ворген за Алианса. За Гоблините се знаеше предварително, че ще бъдат играема раса, но наличието на вълкоподобните Worgen е съвсем неочаквано (аз до последно се надявах да включат панди). Историята относно тяхното възникване и присъединяването им към Alliance ми се струва леко зашита с бели конци, но това не е чак толкова голям кахър.
 По-страшен е замисълът на Blizzard да добавят класове на раси, чиято история, та и самото битие по никакъв не позволяват да бъдат такива. Как ви звучи Таурен Паладин (Holy Cow, indeed). Или Undead Hunter (хич не си помисляйте да си тренирате вълк за pet). Дано в крайна сметка това да се окаже долна инсинуация, че по този начин се убива "lore" (историята, знанията) на играта.
 Що става дума за историята - името на самия експанжън говори за нещо катастрофално - Deathwing се завръща. Сега някой, който не е чел книгите ще каже WTF is Deathwing. Преди десет хиляди години светът на Азерот е бил цял и над него бдяли Петте Аспекта. Те били могъщи дракони, като всеки от тях бил олицетворение на определена сила. Малигос е бил Аспект на магията, Алекстраза - на живота, Изера - на сънищата, Ноздрому - на времето и Нелтарион - защитник на земята. Но след като в света на Азерот нахлуват демони, Нелтарион се променя. Желанието му да бъде по-могъщ го превръща в чудовище и му "дарява" ново име Deathwing. След като се обръща срещу другите Аспекти, той губи власт над артефакта Демонична душа, създаден чрез силата на Петте Аспекта и изчезва само да се завърне десет хиляди години по-късно, опитвайки се да го завземе наново, но се проваля и артефактът е разрушен. В новия експанжън черният дракон се завръща по-могъщ от всякога, причинявайки катаклизъма.
 На въпроса какви нови зони ще има в експанжъна отговорът е Eastern Kingdoms и Kalimdor. Ще попитате, ама те не са ли още от оригиналната игра. И да, и не. След катаклизма тези области са променени до неузнаваемост и ще имат нови противници, че и нов терен. Даже ще можете да използвате летящите си mounts и в двете земи.
 Нови класове няма да има, имайки предвид комплексността на наличните, но ще има нова професия - археология и още куп разни предмети и инстанси.

2. StarCraft 2 ще има изцяло обновен Battle.Net и о, ужас, няма да има възможност за игра в локална мрежа. Според мен това е доста глупаво решение, но да се надяваме, че ще има промяна.

image

Основно се говореше за подобрения визуален стил на играта, иновациите в кампанията на тераните и беше показан нов трейлър.

3. За мен това беше най-голямата новина, а именно новият клас в Diablo 3 е...монах!

image

 Ето нещо сравнително ново и неочаквано. Като цяло Monk (монахът) е нещо средно между Паладина и Асасинката от втората част. Хем е бърз, разчита най-вече на своите мигновени кунг-фу атаки, хем има набор от умения, позоваващи се на свещената енергия. Интересното в случая е, че възможностите на класа, показани на BlizzCon се различават от тези на Асасинката - комбо системата е променена към по-добра - сега атаките имат различни видове завършеци, в зависимост от вида и броя на противниците, а основният елемент са руните. Както беше обяснено - монахът е свещен боец (визуално напомнящ източно-европейски типаж, облечен в азиатски стил с будистско-руническо-православно мислене), който освен това е изключително образован . На показаните геймплей трейлъри си личи разликата между монаха и останалите класове - играта с него наподобява тази на някой fighter като Street Fighter (например). Веднага след излизането на играта, което ще стане някъде през 2011, почвам да играя с този персонаж.
 Друго свързано с Diablo 3 - говореше се предимно за промените на някои умения на другите класове, за подхода на Blizzard към вида на чудовищата, отдела по ефектите, арта и тем подобни. Имаше и няколко гаврички, свързани с техническите неизправности по време на провеждането на конференцията + няколко бъгчета в края на презентацията :)
 Както винаги, BlizzCon не се размина с феновете на косплея, а специално за събитието бе направена изцяло нова игра :)
 Като цяло тазгодишното събитие бе на върха и предложи интересни новини и същевременно подсили апетита към новите игри, създавани от Blizzard.





Тагове:   MONK,   WoW,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ludpensioner
Категория: Хоби
Прочетен: 155378
Постинги: 50
Коментари: 41
Гласове: 154
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930