Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2008 21:40 - Пътят напред - към неизвестното?
Автор: ludpensioner Категория: Лични дневници   
Прочетен: 667 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2009 18:08


 Така... вече съм студент. То, вече, вече от три месеца някъде. И какво се случи през този времеви континиум - минах две контролни - едната по ПИК (програмиране и използване на компири) с резултат 4 (което нанася неизлечими щети по моята гордост) и другата по Физика (с 4,5 - това между другото е вторият резултат, като цяло от ~ 800 човека първокурсници (че и повече) съм един от 40 взели контролната - айлякЪ), завериха ми 4 чертежа - 3-та с 6 и единия го оаках и имам 5 на него. Всичко това ме навежда на мисълта, че теорията на баща ми ("Ако имаш 6-ци в ОУ, в гимназията ще се радваш на 4-ки, еквивалентно за средно у-е -> ВУЗ") има известни изключения. М/у другото следвам специалност Електроника в ТУ-Пловдив и смятам, че съм се уредил на място.
 Факт е, че има хора, които сменят над дузина специалности да намерят своето призвание. При мен чуденето бе между КСТ (компютърни системи и технологии) и Електрониката, но, благодарение на превисоките оценки от матурите (резултат на великолепно свършената работа на Министерството на образованието), бях закономерно отблъснат към сегашната си позиция. By the way, бях изпуснал да вметна, че поради определени проблеми с гражданството (имам 1/2 българска, 1/2 унгаро-финско-руско-коми генетична група) бях принуден да изпусна 1 година (искам да благодаря на Министерството на правосъдието, което се бави 2 години да ми изаде българско гражданство, поклон за вашия непосилен труд).
 Но, изглежда всичко, което се случва, върви на добро - сдобих се със завидно добър баракудник - плод на 8месечен труд в ЕООД Техноцентър Казанлък (моят магазинЪ - thumbs up!), имам добър успех във ВУЗ-а и имам горе-долу ясен поглед към това, към което се стремя. Днеска, по лекциите по ПИК, асистентът ни рзказа за някакъв негов колега, който сменил над дузина специалности преди да намери своята. Даже ни беше начертал някаква графика - как от близо 160 човека КСТ ще останат  60 към четвърти курс и след това от тях 20 ще бъдат просто много ерудирани потребители, 20 ще работят като сисадмини, 17 ще са програмисти, 2-ма ще бъдат новатори, а 1 ще работи в сферата на науката. Оптимист! Като гледам как се очертава младото поколение да регресира умствено (което м/у другото установявам у себе си) се съмнявам изобщо да има висшисти след, да речем 20 години...
To be concluded.


Тагове:   образование,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ludpensioner
Категория: Хоби
Прочетен: 155384
Постинги: 50
Коментари: 41
Гласове: 154
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930